Promotiebudget VVV onder druk

Het promotiebudget van de VVV Kop van Noord-Holland is onder druk komen te staan door tegenvallende advertentie-inkomsten. Dat meldt de VVV in haar laatste nieuwsbrief.

Het gaat vooral om advertenties in de nieuwe VVV-Gids Schiereiland Noord-Holland. De opbrengsten van die advertenties worden gebruikt voor de promotie van de regio. Omdat de inkomsten tegenvallen dreigde het promotiebudget lager uit te komen dan in 2007.

De VVV’s Kop van Noord-Holland en Schiereiland Midden hebben besloten het tekort aan opbrengsten `uit eigen zak` bij te passen. Hierdoor blijft het budget in ieder geval op het niveau van 2007.

Een ander probleem is volgens de VVV de wildgroei aan evenementenkranten. Hierdoor komt de toeristische informatie versnipperd bij de toeristen terecht. Ook komen hierdoor de advertentie-inkomsten uit de eigen uitgaven nog verder onder druk te staan.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?

Publicatiedatum: 6 februari 2008
Categorie: Archief
Aantal views: 19
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):