Servicelijn verbeterd
De gemeente Harenkarspel gaat de servicelijn verbeteren.
De servicelijn, waarop bewoners problemen in de gemeente kunnen melden, zal voortaan tijdens kantooruren bereikbaar zijn. Nu nog is de servicelijn alleen ’s ochtends van 9.00 tot 12.00 uur bemand.
Verder zal de beller voortaan altijd worden teruggebeld door de ambtenaar die het gemelde probleem gaat oplossen.
De gemeente gaat bovendien altijd een bevestiging sturen van de melding en er zal tijdig worden gesignaleerd als de termijn waarop het probleem moet worden opgelost dreigt te worden overschreden.
De Servicelijn bestaat sinds 1 juni 2000. Op het nummer 0226 – 39 66 66 kunnen inwoners meldingen, opmerkingen en/of klachten indienen die betrekking hebben op het beheer van de openbare ruimte in de breedste zin van het woord.
- Tip ons met foto's, filmpjes en verhalen via redactie@noordkopcentraal.nl
- Volg ons ook via Facebook, X, Instagram of TikTok. Word abonnee van ons Youtube-kanaal
- Volg het laatste nieuws altijd via noordkopcentraal.nl
- Luister via FM of online naar onze radiozender
- Kijk via Ziggo, KPN of online naar ons TV kanaal