OPPENHUIZEN PROMOVEERT

Joke Oppenhuizen uit ’t Veld is vrijdagmiddag op de universiteit van Amsterdam gepromoveerd. Oppenhuizen heeft onderzoek gedaan naar de waarden van de Nederlander.

Dat onderzoek heeft een model opgeleverd waarmee de waarden van de Nederlander en de waarden van bijvoorbeeld producten en tijdschriften kunnen worden bepaald. Hierdoor kunnen bedrijven beter bepalen via welk medium ze het best kunnen adverteren.

Oppenhuizen heeft het onderzoek gedaan in opdracht van het bedrijfsleven. `Toch is het niet alléén een commercieel verhaal`, meldt Oppenhuizen.

Ze denkt dat het model om de waarden te bepalen ook goed kan worden gebruikt in andere disciplines. Ook moet het onderzoek een brug slaan tussen wetenschap en bedrijfsleven.

Oppenhuizen promoveerde vrijdagmiddag om 14.00 uur op haar onderzoek.


Publicatiedatum: 10 november 2000
Categorie: Archief
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Reageer op dit artikel
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef hier jouw reactie: