Noorderkwartier scoort goed

SCHAGEN – Noorderkwartier staat goed aangeschreven onder haar klanten. Dat blijkt uit een klanttevredenheidsonderzoek dat het bedrijf zelf uitvoerde onder zo’n 40 klanten.Met een gemiddelde tussen de 4 en 4,5 was de score uitstekend, zei Jack Duineveld, bedrijfsleider Grafisch Centrum.Eén keer in de twee jaar wordt een onderzoek uitgevoerd om de tevredenheid onder klanten te toetsen. Van de divisies Industrieel Centrum, Groenvoorziening en het Grafisch Centrum zijn de twintig grootste klanten benaderd en tien willekeurige klanten. Via e-mail zijn ze uitgenodigd om mee te doen aan een online enquête.De enquête bestond uit 17 vragen over het functioneren van het bedrijf op diverse vlakken. Bij ieder onderdeel kon de klant een cijfer tussen 1 en 5 geven. Enkele onderdelen die voorbij kwamen waren ‘het correct afhandelen van de klachten’, ‘het nakomen van afspraken’ en ‘de klantvriendelijkheid van de medewerkers’.De hoogste score was bij het onderdeel ‘de behulpzaamheid van de chauffeur bij het afleveren’.Op onderdelen waar lager dan een vier is gescoord hebben de bedrijfsleiders contact opgenomen met de klant om zo de samenwerking te verbeteren.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?

Publicatiedatum: 2 maart 2014
Categorie: Archief
Aantal views: 10
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):