Klagen is goud

Onder het motto ‘klagen is goud’ start de gemeente Niedorp op 1 oktober voor haar burgers een klachtenloket. Het loket wordt geopend omdat de gemeente vindt dat klachten van burgers serieus genomen moeten worden en dat daar heel positieve dingen uit voort kunnen komen.

Inwoners kunnen hun klachten digitaal versturen via de website www.Niedorp.nl of kunnen op werkdagen van 09.00 tot 12.00 uur telefonisch hun klacht doorgeven.

De klachten kunnen op allerlei zaken betrekking hebben. Van het dwarsliggen van een stoeptegel, klachten over geluidsoverlast tot het feit dat er geen uitkering is ontvangen. Het gaat hierbij uitdrukkelijk niet om bezwaren tegen genomen beslissingen.

Voor de afhandeling van klachten zijn termijnen gesteld en indien de medewerker die de klacht moet behandelen deze niet binnen de gestelde termijn kan afronden, wordt de klager hierover ingelicht.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?

Publicatiedatum: 18 september 2003
Categorie: Archief
Aantal views: 20
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):