Storing door glasvezelbreuk deels opgelost
WAARLAND – Een gedeelte van de klanten van Ziggo uit Waarland, ’t Veld en Zijdewind die de afgelopen dagen last hadden van een storing is weer online. Er wordt momenteel hard gewerkt om ook de andere klanten weer van internet, televisie en telefonie te voorzien. Dat meldt Ziggo in een liveblog over de storing.
Op woensdag 10 januari raakte een aannemer bij graafwerkzaamheden een glasvezelkabel, waardoor klanten van Ziggo in Waarland, ’t Veld en Zijdewind zonder internet, televisie en telefonie kwamen te zitten.
“Vannacht hebben monteurs gewerkt aan het repareren van de beschadigde kabels. Hierdoor zijn een gedeelte van de klanten inmiddels online en kunnen ze gebruik maken van onze diensten. De werkzaamheden gaan door om het probleem voor de overige klanten op te lossen. Er is nog geen eindtijd bekend.”, schrijft Ziggo in de liveblog.
Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom de glasvezelbreuk kan via de liveblog van Ziggo.
- Tip ons met foto's, filmpjes en verhalen via redactie@noordkopcentraal.nl
- Volg ons ook via Facebook, Threads, Instagram of TikTok. Word abonnee van ons Youtube-kanaal
- Volg het laatste nieuws altijd via noordkopcentraal.nl
- Luister via FM of online naar onze radiozender
- Kijk via Ziggo, KPN of online naar ons TV kanaal