SERVICELIJN IN HARENKARSPEL
Harenkarspel gaat een Servicelijn invoeren voor klachten van haar burgers over de openbare ruimte in de breedste zin van het woord.
Het college van b.en w. lost hiermee een belofte in aan de gemeenteraad vorig jaar. De lijn krijgt een eigen telefoonnummer en kan elke ochtend worden gebeld van negen tot twaalf uur. Een ambtenaar zit dan paraat om de meldingen over kapotte tegels, loszittende tegels, putdeksels of illegale bouwsels in ontvangst te nemen.
Vanaf 1 april wordt proefgedraaid met de lijn. Als de lijn goed werkt volgt de officiele start op 1 september dit jaar.
- Tip ons met foto's, filmpjes en verhalen via redactie@noordkopcentraal.nl
- Volg ons ook via Facebook, Threads, Instagram of TikTok. Word abonnee van ons Youtube-kanaal
- Volg het laatste nieuws altijd via noordkopcentraal.nl
- Luister via FM of online naar onze radiozender
- Kijk via Ziggo, KPN of online naar ons TV kanaal