PRIJS VOOR WOONCOMPAGNIE
Wooncompagnie heeft de implementatieprijs 2002 gewonnen. De prijs is verdiend met het project Callcompagnie. Het project betreft de implementatie van een Telefonisch Informatiepunt en het vergroten van de interne en externe klantgerichtheid.
De jury oordeelde dat Wooncompagnie de prijs verdient omdat klantgerichtheid centraal staat en meetbaar is gemaakt. Ook is de dienstverlening aan de klant verbeterd door één telefoonnummer te bieden voor het stellen van vragen.
Met de invoering van het Telefonisch Informatiepunt (TIP) hoeven klanten van Wooncompagnie niet meer lang te wachten op antwoorden wanneer ze een vraag stellen. Medewerkers van het TIP handelen vragen direct af, kunnen afspraken maken voor reparaties en sturen op verzoek direct formulieren op voor woningzoekenden.
De prijs bestaat uit een kunstwerk en een cheque van € 2.500,-. Wat Wooncompagnie met het geld gaat doen is nog niet bekend.
- Tip ons met foto's, filmpjes en verhalen via redactie@noordkopcentraal.nl
- Volg ons ook via Facebook, Threads, Instagram of TikTok. Word abonnee van ons Youtube-kanaal
- Volg het laatste nieuws altijd via noordkopcentraal.nl
- Luister via FM of online naar onze radiozender
- Kijk via Ziggo, KPN of online naar ons TV kanaal