PRIJS VOOR WOONCOMPAGNIE

Wooncompagnie heeft de implementatieprijs 2002 gewonnen. De prijs is verdiend met het project Callcompagnie. Het project betreft de implementatie van een Telefonisch Informatiepunt en het vergroten van de interne en externe klantgerichtheid.

De jury oordeelde dat Wooncompagnie de prijs verdient omdat klantgerichtheid centraal staat en meetbaar is gemaakt. Ook is de dienstverlening aan de klant verbeterd door één telefoonnummer te bieden voor het stellen van vragen.

Met de invoering van het Telefonisch Informatiepunt (TIP) hoeven klanten van Wooncompagnie niet meer lang te wachten op antwoorden wanneer ze een vraag stellen. Medewerkers van het TIP handelen vragen direct af, kunnen afspraken maken voor reparaties en sturen op verzoek direct formulieren op voor woningzoekenden.

De prijs bestaat uit een kunstwerk en een cheque van € 2.500,-. Wat Wooncompagnie met het geld gaat doen is nog niet bekend.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?

Publicatiedatum: 13 oktober 2002
Categorie: Archief
Aantal views: 19
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):