Loket Schagen: vriendelijk personeel, weinig privacy

De toegankelijkheid van Loket Schagen voor mensen met een scootmobiel of een rollator kan beter. Ook moet de privacy worden verbeterd omdat iedereen nu kan meeluisteren. Dat blijkt uit een enquête van het Gehandicapten Platform Schagen (GPS).

Het GPS verspreidde 244 enquêtes. 96 mensen stuuden het formulier terug. Van die groep wisten 93 personen van het bestaan van Loket Schagen.

De ondervraagden zijn positief over de receptionistes. Ze worden omschreven als `vriendelijk` en `behulpzaam`.

Bij de balie van Loket Schagen, die is te vinden in de centrale hal van het Schager gemeentehuis, is nog wel wat te verbeteren. Zo is de verlichting slecht en is de balie te hoog voor mensen in een rolstoel.

De bevinding van het GPS worden doorgegeven aan de gemeente Schagen.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):