AB nu hoofdsponsor Popweekend

Het Popweekend Schagen heeft een nieuwe hoofdsponsor. AB Noord-Holland verbindt haar naam de komende jaren aan het evenement.

`Wij zijn heel blij dat we in AB Noord Holland een waardige opvolger voor Rabobank hebben gevonden. AB is een professionele organisatie, met een sterke binding met de regio. Dat was voor ons een belangrijk uitgangspunt`, meldt William Jansen, voorzitter van de Stichting Evenementen Schagen.

Ook directeur John-Pieter Schipper van AB Noord-Holland is enthousiast. `Wij zijn de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van de grotere werkgevers in de regio. Wij dragen daarom graag ons steentje bij door middel van sponsoring van allerlei lokale initiatieven. Een prachtig evenement als AB Popweekend past dan ook heel goed binnen ons sponsorbeleid.`

AB Noord-Holland is actief als uitzendorganisatie. Het bedrijf begon ooit in de agrarische sector. Nu is AB Noord-Holland in veel meer sectoren actief. Het bedrijf heeft 350 mensen in vaste dienst. Honderden Nederlandse en buitenlandse werknemers werken er op uitzendbasis.

Aan de line-up van AB Popweekend 2011 wordt momenteel hard gewerkt. De nieuwe sponsor en de Stichting Evenementen Schagen azen op een paar supertalenten die momenteel zeer actueel zijn.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):