Personeelsprobleem Loket Schagen

Er zijn problemen met de bezetting van het nieuwe Loket Schagen. De Stichting Welzijn Ouderen Schagen (SWOS), één van de partijen die voor de personele bezetting van het loket zorgt, wil het aantal uren dat personeel aan het loket wordt uitgeleend terugbrengen van 17,5 naar 12 per week.

De SWOS zegt de beslissing te moeten nemen in verband met de interne bedrijfsvoering.

De gemeente en de SWOS gaan in september nog over het probleem praten. Daarbij is voor de gemeente continuïteit van de dienstverlening van Loket Schagen uitgangspunt.

Bij het Loket Schagen kunnen inwoners van de stad terecht voor informatie, advies en bemiddeling op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Met bijna 30 instellingen is een overeenkomst gesloten waardoor nagenoeg alle vragen kunnen worden beantwoord.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):