Wegwijzer voor huurders
Wooncompagnie heeft deze week de brochure `Wegwijzer voor reparatieverzoeken` geïntroduceerd.
In elk huis komt wel eens een kleiner of groter technisch mankement voor. In de brochure vinden huurders in één oogopslag wat zij kunnen doen als er zich een technisch mankement voordoet in de woning. De brochure is gratis af te halen bij de Wooninformatiepunten in Schagen en Purmerend.
Bij een technisch mankement kunnen huurders in veel gevallen terecht bij Wooncompagnie, die als eigenaar en verhuurder van de woning het mankement zal verhelpen. Bij een kapotte kraan regelt Wooncompagnie bijvoorbeeld direct een loodgieter.
Er is ook een aantal zaken waar huurders zelf verantwoordelijk voor zijn. In de Wegwijzer voor reparatieverzoeken staat hoe en waar huurders een reparatieverzoek kunnen indienen.
- Tip ons met foto's, filmpjes en verhalen via redactie@noordkopcentraal.nl
- Volg ons ook via Facebook, Threads, Instagram of TikTok. Word abonnee van ons Youtube-kanaal
- Volg het laatste nieuws altijd via noordkopcentraal.nl
- Luister via FM of online naar onze radiozender
- Kijk via Ziggo, KPN of online naar ons TV kanaal