Wegwijzer voor huurders

Wooncompagnie heeft deze week de brochure  `Wegwijzer voor reparatieverzoeken` geïntroduceerd.

In elk huis komt wel eens een kleiner of groter technisch mankement voor. In de brochure vinden huurders in één oogopslag wat zij kunnen doen als er zich een technisch mankement voordoet in de woning. De brochure is gratis af te halen bij de Wooninformatiepunten in Schagen en Purmerend.

Bij een technisch mankement kunnen huurders in veel gevallen terecht bij Wooncompagnie, die als eigenaar en verhuurder van de woning het mankement zal verhelpen. Bij een kapotte kraan regelt Wooncompagnie bijvoorbeeld direct een loodgieter.

Er is ook een aantal zaken waar huurders zelf verantwoordelijk voor zijn. In de Wegwijzer voor reparatieverzoeken staat hoe en waar huurders een reparatieverzoek kunnen indienen.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?

Publicatiedatum: 5 juni 2006
Categorie: Archief
Aantal views: 17
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):