Onderzoek naar communicatie Hollands Kroon
HOLLANDS KROON – Gemeente Hollands Kroon zoekt inwoners die willen meedoen aan een onderzoek om de communicatie van de gemeente te verbeteren.
Hoe effectief zijn die manieren van communiceren en sluit dat aan bij de wensen van de samenleving? Om deze vragen te beantwoorden, maakt de gemeente onderscheid tussen een kwantitatief- en een kwalitatief onderzoek. Het kwantitatief onderzoek bestaat uit straatinterviews bij verschillende winkelcentra. Deze worden gehouden van 20 maart tot en met 9 april. Het kwalitatieve onderzoek is op 17 april.
Op 17 april is een groepsgesprek waarin totaal acht inwoners onder begeleiding van een professionele onafhankelijke gespreksleider hun ervaringen delen. Dit gesprek vindt plaats in twee zogenaamde ringen. De inwoners zitten in de binnenring, want die staan centraal in het gesprek. Daaromheen zitten medewerkers van gemeente Hollands Kroon. Ze hebben het de fancy naam ‘klantarena’ gegeven.
De klantarena is op 17 april van 17.00 – 21.00 uur aan de Verwachting 1 in Anna Paulowna. Er wordt voor een kleine maaltijd wordt gezorgd. Daarnaast ontvangen de deelnemers een vergoeding van € 75,- en worden de eventuele reiskosten vergoed. Aanmelden kan via www.hollands-kroon.nl/onderzoek-communicatie.
- Tip ons met foto's, filmpjes en verhalen via redactie@noordkopcentraal.nl
- Volg ons ook via Facebook, Threads, Instagram of TikTok. Word abonnee van ons Youtube-kanaal
- Volg het laatste nieuws altijd via noordkopcentraal.nl
- Luister via FM of online naar onze radiozender
- Kijk via Ziggo, KPN of online naar ons TV kanaal