Niet tevreden over communicatie gemeente
HOLLANDS KROON – Inwoners die iets willen van de gemeente Hollands Kroon zijn niet tevreden over de snelheid waarmee de gemeente te werk gaat.
Zij willen graag op de hoogte worden gehouden over de voortgang van afhandeling van hun (aan)vraag. Dit blijkt uit een onderzoek dat in opdracht van de gemeente is gehouden over de communicatie van de gemeente.
Inwoners, ondernemers en vrijwilligers zeggen behoefte te hebben aan leiding van de gemeente. “Zij zien graag dat de gemeente hen meeneemt in het proces en hoe deze eruit komt te zien. Ook zou men het fijn vinden als de gemeente meedenkt in oplossingen en laat zien dat zij bereid is te helpen”, meldt het rapport.
Geïnterviewden voelen zich niet altijd serieus genomen door de gemeente. Wanneer zij bij de gemeente aankloppen met een vraag, doen ze dit vaak vanuit een bepaalde urgentie. “Maar zij hebben niet het idee dat de gemeente dit begrijpt of serieus neemt.”
- Tip ons met foto's, filmpjes en verhalen via redactie@noordkopcentraal.nl
- Volg ons ook via Facebook, Threads, Instagram of TikTok. Word abonnee van ons Youtube-kanaal
- Volg het laatste nieuws altijd via noordkopcentraal.nl
- Luister via FM of online naar onze radiozender
- Kijk via Ziggo, KPN of online naar ons TV kanaal