Klagen is goud
Onder het motto ‘klagen is goud’ start de gemeente Niedorp op 1 oktober voor haar burgers een klachtenloket. Het loket wordt geopend omdat de gemeente vindt dat klachten van burgers serieus genomen moeten worden en dat daar heel positieve dingen uit voort kunnen komen.
Inwoners kunnen hun klachten digitaal versturen via de website www.Niedorp.nl of kunnen op werkdagen van 09.00 tot 12.00 uur telefonisch hun klacht doorgeven.
De klachten kunnen op allerlei zaken betrekking hebben. Van het dwarsliggen van een stoeptegel, klachten over geluidsoverlast tot het feit dat er geen uitkering is ontvangen. Het gaat hierbij uitdrukkelijk niet om bezwaren tegen genomen beslissingen.
Voor de afhandeling van klachten zijn termijnen gesteld en indien de medewerker die de klacht moet behandelen deze niet binnen de gestelde termijn kan afronden, wordt de klager hierover ingelicht.
- Tip ons met foto's, filmpjes en verhalen via redactie@noordkopcentraal.nl
- Volg ons ook via Facebook, Threads, Instagram of TikTok. Word abonnee van ons Youtube-kanaal
- Volg het laatste nieuws altijd via noordkopcentraal.nl
- Luister via FM of online naar onze radiozender
- Kijk via Ziggo, KPN of online naar ons TV kanaal