Campagne ‘Zomer in de Kop’ groot succes

SCHAGEN – In de zomer is een marketingcampagne gehouden voor de Kop van Noord-Holland onder de naam ‘Zomer in de Kop’. Met succes. Duizenden mensen bezochten de site, vooral voor dagjes uit.

De kopgemeenten Den Helder, Hollands Kroon, Schagen en Texel werken met het regionaal stimuleringsprogramma ‘De Kop Werkt!’ samen aan een sterke regio.

Vanuit het programma De Kop Werkt! is dit voorjaar opdracht gegeven voor het opstellen van een marketingplan voor de Kop van Noord-Holland, met  een aansprekende en herkenbare identiteit voor de regio.

Doelstelling is om duurzaam meer verblijfstoeristen en dagrecreanten naar ons prachtige stukje Holland boven Amsterdam te trekken. De campagne was het eerste onderdeel hieruit. Een succesvolle start dus.

Wil je niets missen uit Schagen en de regio?
Avatar foto
Je leest een bericht uit het rijke archief van Noordkop Centraal



Geef hier jouw reactie (check eerst onze huisregels):